Davy | Week 7

Week 7

Deze week is een beetje een aansluiting van vorige week aangezien we halverwege de week terug aangekomen zijn in half moon bay. Na de super leuke maar vermoeiende week mochten we het op woensdag een dagje rustig aan doen en van huis uit werken waar ik gebruik van maakte om een beetje verder werkte aan de discussie vragen van Global forum en het donor pack van Peru..

’S avonds nam ik de tijd om verder te lezen in het boek “tree cups of tea” wat ik opzich een goed boek vind ( voor zoverre ik gekomen ben ) maar toch best wel moeilijk om te lezen was omdat het redelijk poëtisch geschreven is en mij de engelse taal toch wel een beetje ontbrak om vlot te kunne doorlezen.. Toch wil ik er mijn werk van maken om het verder uit te lezen in de komende tijd..

Donderdag kon ik dan terug nog een beetje vermoeid maar met volle moed terug verder werken aan onze opgegeven taken en adressen intypen van de mensen die zich opgegeven hadden voor de ‘student abolitionist movement’. Allemaal werkjes die toch wel een beetje tijd in beslag nemen..

Vrijdag startten we met de boekbespreking  en werkten we verder aan onze taken.

Zaterdag is het mijn dag om in de freedom store te zijn en terug mensen terug te mogen vertellen over wie en wat NFS is, wat elke keer opnieuw een leuke tijd is..

Week 7

This week is a bit of a connection of last week since we arrived back mid-week in Half Moon Bay. After the super fun but tiring week on Wednesday we could take it a bit easy and work from home so I could work on the discussion questions for Global Forum and the donor packet of Peru ..
In the evening I took the time to read the book “tree cups of tea ‘which I know is a good book (for as far I got to it) but still quite difficult to read because it was quite poetic written  to me the English language was a bit lacking to be able to read smoothly .. However, I will try to finish it in the future ..
Thursday I could go back a little bit tired but full of courage go back to work on specified tasks and typing addresses of people who had volunteered for the “student abolitionist movement. All works which was a bit time consuming ..
Friday we started with the book review and we kept working on our tasks.
Saturday is my day in the freedom to store where I can talk to people about who and what NFS is, which every time a fun time ..

Leave a Reply

