Davy | Week 11

Week 11

Aangezien de meeste staf vergaderingen in San Francisco doorgingen werkte ik van op kantoor.

Zo werkte ik aan vertalingen voor de Freedom Sunday website zodat we deze ook in het Nederlands kunnen hebben. Wat op zich wel eenvoudig leek maar toch een ganse tijd in beslag nam, maar wel een mooi werk is.  Zo werd mijn week gevuld met allerlei werken zoals het lezen van Braziliaanse wetten omtrent mensen handel, brieven schrijven naar mensen die ik ken in de textiel sector, omdat het toch wel een groot verlangen is om in die richting iets te doen in Brazilië, en dus ook het nodige onderzoek vereist. Voorbereidingen voor Global Forum en het uitzoeken voor de verlenging van mijn visa in Brazilië.  Die toch ook niet zo eenvoudig blijkt te lopen als ik had gedacht.. Maar we leggen dan ook alles in Gods handen en bidden dat Hij zal voor de uitkomst zorgen.

Als afsluiter van de week mocht ik op zaterdag terug de winkel open houden die deze week een beetje een nieuwe touch kreeg door Karen..

Week 11

Since most staff meetings ware in San Francisco I worked from the office.
So I worked on translations for the Freedom Sunday website so we can have it also in Dutch. What seemed simple in itself but took quit a while, a nice work though. So my week was filled with lots of work as the reading of Brazilian laws concerning human trafficking, write letters to people I know in the textile sector, since it is  has a huge desire to do something in that direction in Brazil, and so also the necessary research requires. Preparations for the Global Forum and find out for renewing my visa in Brazil. Which do not appear to be as easy as I thought .. But we give everything in God’s hands and pray that He will care for the outcome.
To end the week I could be in the store on Saturday that got a new touch by Karen ..

Leave a Reply

