Davy | Week 19

Week 19,

Wat gaan de weken snel voorbij, bijna niet te geloven dat we bijna aan het einde gekomen zijn van de fellowship. Deze week was voor mij een slenter week omdat ik ziek was, niet echt griep maar toch ziek genoeg om er een namiddag tussen uit te knijpen en wat extra rust nam.

Ik werkte aan een het maken van een verslag door verschillende studies die aantonen hoe de seksindustrie toeneemt als er grote wereld evenementen plaats vinden zoals wereld beker voetbal en Olympische spelen. Voor mij een zeer leerrijke ervaring om te zien wat een inpakt deze evenementen hebben in een negatieve manier.  De massale toename van toerisme voor deze grote evenementen wil niet zeggen dat iedereen enkel voor de evenementen komt maar ook misbruik maken van de illegale markten zoals drugs en seks.
Zo word het aanbod verhoogd naar de aanvraag van het toerisme, waar we zelfs kunnen bevestigen door studies dat bvb meer dan 40.000 kinderen en vrouwen het land binnen gesmokkeld worden op allerlei verschillende en gruwelijke manieren.

Maar er is hoop, er kan iets aan gedaan worden en er zijn dan ook veel organisaties die er dan ook werkelijk iets aan doen, waar ikzelf ook met volle kracht wil aan meewerken in de toekomst samen met NFS. Zo hebben we in 2012 de Olympische spelen in Engeland en de wereld beker voetbal 2014 in Brazilië,  Iets waar ik met enthousiasme naar uitkijk omdat ik weet dat wat we samen met God een verandering kunnen betekenen in deze strijd.

Daarom wil ik dan ook jullie uitnodigen om samen met mij te strijden in gebed zodat God deuren verder mag openen en mij mag leiden in de juiste richting.

 

Week 19,
As the weeks pass quickly, almost unbelievable that we almost reached the end of the fellowship. This week I was struggling a bit because I was sick, not really flu but still sick enough to take an afternoon off from the office and take some extra rest.
I worked on creating a report by several studies that show how the sex industry increases when major world events taking place as World Cup soccer and Olympic games. For me a very instructive experience to see how these events have a impact in a negative way. The massive increase in tourism to these great events do not mean that everyone just goes for the event but  also abuse the illegal markets such as drugs and sex.
As the demand is being raised to the supply of tourism, even where we can confirm that studies by example more than 40,000 children and women trafficked into the country in many different and horrible ways.
But there is hope, there is something that can be done and there are many organizations that are truly doing something, where I myself would like to participate with full force in the future together with NFS. For example, as we will have the  Olympic games 2012in England and the  soccer world cup 2014in Brazil, something I look forward with enthusiasm because I know that what we and God can mean a change in this fight. Therefore I would like to invite you to join me to battle in prayer so that God may keep opening doors and leads me in the right direction.

 

Leave a Reply

